niedziela, 19 lipca 2015

dzień decupage

Witam Was Drodzy Czytelnicy !!!  Ostatnio nie dodawałam żadnych nowych wpisów  za co przepraszam , ale nareszcie  znalazłam troszkę czasu aby  go opublikować. :)

Ostatnio cały czas przychodziły mi myśli, aby  zrobić coś metodą decupage.  Myślałam co by zrobić : pudełeczko,  wazon,  organizer na klucze,  a może kupić drewniany piórnik,  który ostatnio widziałam w sklepie plastycznym.  Kilka dni temu zwiedziłam kilka sklepów , było w każdym  coś ciekawego. W pierwszym było mnóstwo  ładnych  serwetek (których  kupiłam kilka),kupiłam tam gumkę chlebową o której  ostatnio  czytałam (bardzo przydaje się  w rysunku,  dzięki niej można tworzyć  refleksy.  Na końcu podam link do strony z której właśnie się o niej dowiedziałam). Także w tym sklepie widziałam części do własnoręcznego tworzenia biżuterii,  pomyślałam że  może kiedyś spróbuję sama  wykonać.  :)
W następnym  były mniej ciekawe rzeczy,  ale wygląd kolejnego i wyposażenie  bardzo miło mnie zaskoczyły.
Gdy weszłam to zobaczyłam pierwsze pomieszczenie w którym znajdowały się rzeczy papiernicze wchodząc w głąb  sklepu zobaczyłam przytulnie urządzony "pokoik"  dla klientów gdzie znajdował się  fotelika obok niego stoliczek,  gdzie można było usiąść i poczytać gazetki hobbystyczne.  Na ścianie wisiały wymalowane na biało stare skrzynki po owocach ,  które  wewnątrz  były ozdobione serwetkami,    obrazki ,  a na podłodze  były ustawione kwiaty.  Z tego właśnie  pokoiku schodziło się po schodach  do piwnicy gdzie na ścianach także  wisiały piękne  ozdoby (dalszy ciąg sklepu) . Tam  znajdowały się regały pełne przeróżnych  przedmiotów  wykonanych z drewna które można ozdabiać dowolną techniką. I właśnie w tym oto sklepie hobbystycznym kupiłam drewnianą skrzyneczkę,  którą ozdobiłam metodą serwetkową.
A oto ona, skrzyneczka którą wykorzystałam na biżuterię :)




oto kącik o którym pisałam , choć w rzeczywistości wygląda ładniej.
Zdjęcie nie jest dobrej jakości ponieważ robiłam telefonem.
http://blog.swiatartysty.pl/poradnik-artystyczny/196-gumka-chlebowa-co-to-jest
Gumka chlebowa to jedna z najbardziej popularnych gumek wśród studentów i artystów. Każdy kto choć raz się z nią zetknął na pewno się zastanawiał z czego jest zrobiona i na czym polega jej fenomen. Dziś kilka słów o tej niesamowitej gumce :)
                        


Brak komentarzy: