niedziela, 27 marca 2016

Część mojej galerii prac :)

Witam Drogi Czytelniku! po mojej długiej nieobecności za co bardzo przepraszam :) .
Jestem w klasie maturalnej. W poprzednim semestrze  kończyły mi się przedmioty zawodowe i zbliżał się termin egzaminu zawodowego drugiej kwalifikacji, więc wymagało to duuużej pracy :) aby zapracować na bardzo dobre wyniki :). Dlatego więc byłam nieobecna przez dłuższy czas, za co jeszcze raz bardzo przepraszam. :)
Przez ten okres czasu nazbierało mi się trochę tematów :D

Dzisiaj chciałam przedstawić Tobie, moją  nie dużą galerię prac wykonywanych własnoręcznie . :D
Zapraszam do obejrzenia!




























Dziękuję za obejrzenie :)
Zapraszam Cię do następnych postów, które w niedługim czasie się pojawią. :D
Pozdrawiam, Marysia


Brak komentarzy: